הועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות, ממונים על פניות הציבור ומנהלי מוקדי שירות בישראל
המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום מנהלי שירות הלקוחות בישראל, מקיימים את הוועידה המקצועית ה-20 למנהלי שירות לקוחות ולממונים על פניות הציבור בישראל ומתכבדים להזמינכם להשתתף.
הוועידה תיערך בתאריכים: 19-20/11/2018
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב
הוועידה תדון בתחומי הליבה של ענף שירות הלקוחות בישראל ופניות הציבור ותהווה מפגש מקצועי של כל העוסקים בתחום, לצד כינוס לימודי וגדוש של הרצאות, דיונים, סדנאות וחילופי דעות בהשתתפות מרצים ומומחים בחוויית למידה יוצאת דופן.
הוועידה תתמקד השנה בשלושה תחומים: חדשנות בשירות לקוחות, תרבות שירות ממוקד לקוח, ורגולציה. הוועידה תארח מומחי שירות מהאקדמיה, מהפרקטיקה, מהמשפט, מהרגולציה ומבית המחוקקים.
הוועידה תנגיש כלים וכללים לחיבור בין נותני השירות לקהלי היעד, תסקור הצעות חוק צרכניות שהונחו על שולחן הכנסת ותדון במשמעויות המשפטיות של התקנות החדשות שנכנסו לתוקף בתחום הגנת הפרטיות.
למשתתפים תוענק תעודה מהודרת בפירוט החומר הנלמד.
יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות ופניות ציבור, מנכ"ל MCMS Technology
סגל המרצים והמומחים:
קהל יעד
הוועידה מיועדת לסמנכ"לים, למנהלי שירות לקוחות, למנהלי פניות ציבור, למנהלי מוקדי שירות, למחלקות שימור, למנהלי שיווק, לדוברים, ליועצי שירות ולכל העוסקים בתחום השירות במגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!