השתלמות חדשה, עדכנית ומפתיעה לפיתוח סביבת העבודה ועבודת המשרד, שתצעיד את מזכירות הארגון קדימה !
המרכז הבינלאומי לכנסים, ופורום מנהלות הלשכה בישראל (פמל"י) עורכים כנס מקצועי ומקיף לייעול וקידום עבודת המשרד והמזכירות ומזמינים אתכם להשתתף בו.
הכנס יתקיים בתאריכים 19-20/11/18
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.
הכנס יכלול סדנאות והרצאות מפי מיטב המומחים, שידונו וידריכו בנושאי הליבה של ניהול המשרד לצד עדכונים והדרכות לפיתוח, לקידום וייעול עבודת המשרד, ובכללם:
שיפור ביצועים בתוכנות המשרד, ניהול קונפליקטים עפ"י מודל האינטרס הכפול, הגנה עצמית בסייבר – חומת האש האנושית, ארגונומיה- עבודה נכונה מול המחשב, ניהול זמן אפקטיבי ויעיל , יחסי עבודה תקינים וניהול השירות בסביבת הלשכה.
עוד יעסוק הכנס בהפחתת לחצים ושחיקה, אתיקה ומוסר במקום העבודה, איזון תזונתי נפשי ופיזי בחיים ובעבודה -ע"פ חכמת הרמב"ם, הופעה ותדמית- כיצד להתלבש להצלחה.
למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.
סגל המרצים והמומחים
קהל ייעד
ההשתלמות מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות מנהלי אגפים ומזכירות בכירות וכל מי שתחום ניהול המשרד ועבודת המזכירות הוא בתחום עיסוקה.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
שמים סוף לתופעת הפרסום הסמוי בכנסים מקצועיים
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. כל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!