מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הפסגה המקצועית השנתית של מנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל


  • תאריך:19.11.2024 09:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

תיאור

אתם מוזמנים להצטרף אלינו לפסגה המקצועית למנהלי/ות משרדים ומזכירות בכירה בישראל, ביום ג'- 19 בנובמבר 2024, במרכז הכנסים קראון פלזה תל אביב.

אירוע זה מיועד במיוחד לאנשי מקצוע כמוך שרוצים לפתח את כישוריהם, להטעין את האנרגיה שלהם ולהניע את ההתפתחות המקצועית שלהם קדימה.

כנס ניהול משרד ומזכירות בכירה של המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום מנהלי/ות הלשכה בישראל (פמל"י), יספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים שלך והשגת איזון נכון בין העבודה לבית. תהיה לך הזדמנות לפגוש ולהתחבר עם עמיתים ומנהלי משרדים מארגונים אחרים, ולקחת הביתה כלים וטכניקות יקרות ערך לייעל את הפרודוקטיביות שלך.

כנס זה מהווה חוויה מקצועית ייחודית בנוף הכנסים בארץ. אנו מתכבדים להזמין את כל מנהלי/ות המשרדים והמזכירות הבכירה בארגונכם, להשתתף ולהפיק תועלת מאירוע זה. הירשמו עכשיו כדי לנצל את דמי ההרשמה המוזלים למקדימים להירשם.

הכנס יערך ביום ג' 19 בנובמבר 2024
במרכז הכנסים קראון פלזה תל אביב
 

בעידן של שינויים דרמטיים והנדסה מחדש של עולם העבודה, מנהלי/ות המשרד והמזכירות הבכירה מעולם לא היו מאותגרות ועסוקות יותר כמו היום, ומצופה מהם לעשות כל מה שנדרש כדי להשאיר את "הרכבת בתנועה" !

וועידה חשובה זו, תגביר את כישורי התקשורת, הפרודוקטיביות ואת ההתפתחות המקצועית של המשתתפות/ים וכפועל יוצא את שביעות הרצון של הארגון!

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום - הירשמו עכשיו 

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם

 



הוועידה תספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים, תלמד מיומנויות מעשיות חדשות שיאפשרו לנהל את העבודה והקריירה במקצועיות, בסמכותיות ובהצלחה, תוך איזון בין עבודה לבית.

אין ספק כי המשתתפות בכנס יחזרו לעבודה רעננות, מלאות במוטיבציה ואנרגיות חיוביות, וחמושות בכלים וטכניקות שמנהלות המשרד של היום צריכות כדי להשיג פרודוקטיביות אופטימלית.


הוועידה מהווה גם הזדמנות מצוינת להכיר עמיתות למקצוע מענפים ותחומים אחרים וליצור קשרים מתמשכים שיכולים להועיל לך ולארגון בהמשך הדרך.

*כל האמור באתר זה, מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור באתר מיועד לנשים וגברים כאחד. 



ארגז כלים מתקדם ומהפכני לניהול משרד בעידן החדש

  • סט של כלים ופרקטיקות להתמודדות עם לחצים ושחיקה במציאות משתנה ומורכבת
  • כיצד יכולה הבינה המלאכותית להעצים את יכולתי בניהול הלישכה והמשרד
  • תקשורת במשרד: כלים מעשיים לתקשורת מקרבת וארגונית בינאישית
  • להפוך את העבודה המשרדית למהירה ויעילה: באמצעות טיפים/טריקים בתוכנות EXCEL+WORD
  • דיני עבודה ויחסי עבודה- הבנת החוקים והנהלים הרלוונטיים לסביבת העבודה הישראלית

הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום עבודת המשרד וניהול הלשכה, בהם:

  • יוסי בן אשר, מייסד ומנכ"ל חברת LeadInside
  • דני אלבז, יזם עתיר ניסיון בניהול ושיווק בינ"ל, במגוון תחומים בהייטק. היה שותף לפרויקט ה-AI/NLP הראשון בעברית ופועל כיום להנגשת מהפכת ה-AI לארגונים וא.נשים
  • יפעת גרוס אריאב, מומחית בתקשורת מקרבת וניהול שיתופי לארגונים בצמיחה
  • יהודית מהלל, מומחית באקסל ובינה עסקית, בעלת חברת ספקטרא המתמחה בהדרכות וייעוץ לארגונים
  • עו"ד חן טלמור, מומחה למשפט העבודה, שותף מנהל ומייסד במשרד קטן בר טל טלמור- עורכי דין ונוטריון


קהל יעד:

הוועידה מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות משרד, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות בכירות, מזכירות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום


ניהול משרד ומזכירות 11-24.pdf