הפסגה המקצועית השנתית של מנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל


  • תאריך:26.06.2025 09:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית למנהלות/למנהלי משרד בישראל, ביום שלישי
26 ביוני2025, במלון קראון פלאזה ת"א.


בעידן העבודה המודרני, מנהלות ומנהלי המשרד הם הלב הפועם של כל ארגון. האחריות גוברת, הציפיות עולות והשאלה היא: איך לנהל את הכל בצורה חכמה, מקצועית ועם איזון נכון בין קריירה לחיים האישיים?

התשובות בוועידת ניהול המשרד והמזכירות הבכירה של ישראל

אירוע זה מיועד במיוחד לאנשי מקצוע כמוך שרוצים לפתח את כישוריהם, להטעין את האנרגיה שלהם ולהניע את ההתפתחות המקצועית שלהם קדימה.

כנס ניהול משרד ומזכירות בכירה של המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום מנהלי/ות הלשכה בישראל (פמל"י), יספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים שלך והשגת איזון נכון בין העבודה לבית. תהיה לך הזדמנות לפגוש ולהתחבר עם עמיתים ומנהלי משרדים מארגונים אחרים, ולקחת הביתה כלים וטכניקות יקרות ערך לייעל את הפרודוקטיביות שלך.

כנס זה מהווה חוויה מקצועית ייחודית בנוף הכנסים בארץ. אנו מתכבדים להזמין את כל מנהלי/ות המשרדים והמזכירות הבכירה בארגונכם, להשתתף ולהפיק תועלת מאירוע זה. הירשמו עכשיו כדי לנצל את דמי ההרשמה המוזלים למקדימים להירשם.

הכנס יערך ביום ה' 26 במאי 2025
במרכז הכנסים מלון קראון פלאזה תל אביב
 

בעידן של שינויים דרמטיים והנדסה מחדש של עולם העבודה, מנהלי/ות המשרד והמזכירות הבכירה מעולם לא היו מאותגרות ועסוקות יותר כמו היום, ומצופה מהם לעשות כל מה שנדרש כדי להשאיר את "הרכבת בתנועה" !

וועידה חשובה זו, תגביר את כישורי התקשורת, הפרודוקטיביות ואת ההתפתחות המקצועית של המשתתפות/ים וכפועל יוצא את שביעות הרצון של הארגון!

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום - הירשמו עכשיו 

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם

 


הוועידה תספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים, תלמד מיומנויות מעשיות חדשות שיאפשרו לנהל את העבודה והקריירה במקצועיות, בסמכותיות ובהצלחה, תוך איזון בין עבודה לבית.

אין ספק כי המשתתפות בכנס יחזרו לעבודה רעננות, מלאות במוטיבציה ואנרגיות חיוביות, וחמושות בכלים וטכניקות שמנהלות המשרד של היום צריכות כדי להשיג פרודוקטיביות אופטימלית.


הוועידה מהווה גם הזדמנות מצוינת להכיר עמיתות למקצוע מענפים ותחומים אחרים וליצור קשרים מתמשכים שיכולים להועיל לך ולארגון בהמשך הדרך.

*כל האמור באתר זה, מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור באתר מיועד לנשים וגברים כאחד. 



ארגז כלים מתקדם ומהפכני לניהול משרד בעידן החדש

  • סט של כלים ופרקטיקות להתמודדות עם לחצים ושחיקה במציאות משתנה ומורכבת
  • בין שני עולמות: בניית חיים מאוזנים ומספקים אל מול הציפיות החברתיות
  • תקשורת במשרד: על כעס ותסכול, איך לכעוס מבלי להרוס כלים מעשיים לתקשורת מקרבת
  • שליטה בטכנולוגיות המשרד לפני שהיא שולטת בך: טכניקות בתוכנות WORD+EXCEL כדי להפוך את העבודה המשרדית ליעילה
  • "העברת מסרים אפקטיבית ב-3 רבדים: ויזואלי, ורבלי פיזי"

הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום עבודת המשרד וניהול הלשכה, בהם:

  • יוסי בן אשר, מייסד ומנכ"ל חברת LeadInside
  • שירלי עזר, מנטורית, תומכת מנהיגות נשית, מרצה, יוצרת הפודקאסט "מנהלות מלידה"
  • תמר אמיר, מרצה בכירה מזה 25 שנים, מומחית לפיתוח חוסן אישי, משפחתי וארגוני
  • ערן רוטר, מדריך חברת "ים ידע"
  • גלית שרון, מרצה מהמובילות בישראל בתחום מיתוג אישי-עסקי, תדמית עסקית, העברת מסרים ופרזנטציה, נטוורקינג עסקי, מרצה בTOOLS באוניברסיטת רייכמן


קהל יעד:

הוועידה מיועדת לעוזרות מנכ"ל, מנהלות משרד, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות בכירות, מזכירות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום


ניהול משרד ומזכירות 6-25.pdf