הוועידה תציע כלים חדשניים, תובנות ייחודיות ופתרונות מעשיים להתמודדות יעילה ומתקדמתעם אתגרי התקופה ביניהם מחסור בכוח אדם והמצב הביטחוני, ותתמקד בבניית חווית לקוח מנצחת בעידן הבינה המלאכותית ויציג טכנולוגיות פורצות דרך ומומחים מובילים בתחום.


  • תאריך:25.06.2025 08:30 - 26.06.2025 15:00
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

שירות לקוחות בחזית: חדשנות, חוסן והתמודדות עם אתגרי השעה


שירות לקוחות פורץ דרך – פתרונות מעשיים למציאות משתנה


האם אתם מוכנים למהפכה הגדולה הבאה בעולם שירות הלקוחות? 
וועידת ישראל לשירות וחווית לקוח 2025 מזמינה אתכם להצטרף לכנס המוביל בישראל עבור מנהלי שירות לקוחות, המציע כלים חדשניים, תובנות ייחודיות ויישומים מתקדמים שיסייעו לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים של שנת 2025: מחסור בכוח אדם, מציאות ביטחונית מורכבת וצורך מתמיד בשירות יעיל, מתקדם ורגיש.


בעידן בו השינויים תכופים והאתגרים מורכבים, כנס "שירות לקוחות בחזית" מגיע כדי להעניק לכם, מנהלי השירות, את מצפן הניווט המקצועי לו אתם זקוקים. במשך יומיים אינטנסיביים ומעוררי השראה, נפגוש את מיטב המומחים, נחשוף טכנולוגיות פורצות דרך ונשתף בפתרונות מעשיים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים של המציאות הישראלית – החל ממגבלות כוח אדם ועד לצורך בחוסן שירותי בעתות משבר.


הוועידה תיערך בימים ד'-ה' 25-26/06/2025
מלון קראון פלאזה, הירקון 145 תל אביב
ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי, ארוחות שף (בוקר וצהרים) במסעדת המלון, הפסקות נטוורקינג במהלך הכנס, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד.


דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!


מה מחכה לכם בכנס?

  • תובנות ממומחים מובילים: הרצאות מרתקות ופאנלים מעוררי השראה עם בכירי התעשייה, שיחשפו אתכם למגמות העדכניות ביותר בעולם השירות, פתרונות AI מתקדמים ואסטרטגיות ניהול חדשניות.
  • כלים מעשיים ליישום מיידי: סדנאות ממוקדות ופרקטיות שיעניקו לכם כלים קונקרטיים וטכניקות יישומיות שתוכלו להטמיע כבר ביום שאחרי הכנס.
  • פתרונות מותאמים למציאות הישראלית: תכנים ייחודיים המתמקדים באתגרים הספציפיים של ישראל, כגון ניהול שירות בזמן מלחמה, התמודדות עם חוסר בכוח אדם ושימור לקוחות בתנאי אי-ודאות.
  • הזדמנות נדירה לנטוורקינג איכותי: מפגש עם עמיתים למקצוע ממגוון מגזרים – ממשלתי, ציבורי, פרטי והייטק – ליצירת קשרים, שיתוף ידע ולמידה הדדית.
  • הצצה לעתיד השירות: חשיפה לטכנולוגיות AI וכלים חדשניים שישדרגו את מערך השירות שלכם ויאפשרו לכם להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן גם במשאבים מוגבלים.
  • Case Studies מעוררי השראה: סיפורי הצלחה של ארגונים ישראליים שהצליחו להתגבר על אתגרים ולשגשג באמצעות חדשנות ומצוינות בשירות.

הכנס הוא ההזדמנות שלכם לקדם את היכולת להשתלב בטרנדים החמים ביותר בתעשייה, להרחיב את הקשרים המקצועיים שלכם, ולהבטיח כי אתם ממשיכים לספק שירות מעולה תוך כדי שימוש בכלים החדשניים ביותר. הוועידה נטולת חסויות מסחריות ומתמקדת בתוכן איכותי ומקצועי בלבד.

אל תחמיצו את האירוע המרכזי של השנה למנהלי שירות לקוחות בישראל!



למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, מנהלי חוויית לקוח,  אנשי שיווק ומכירות, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.


שירות לקוחות 2025.pdf