עיצוב חווית לקוח מנצחת בעידן הבינה המלאכותית - הוועידה שתשנה את כל מה שחשבתם על שירות לקוחות
וועידת ישראל לשירות וחווית לקוח 2024 מזמינה אתכם לצלול אל לב המהפכה הטכנולוגית והאנושית שמעצבת מחדש את פני השירות. במשך יומיים מרתקים, תיחשפו לתובנות פורצות דרך ולכלים מעשיים שיציבו אתכם בחזית החדשנות בתחום.
הוועידה תתמקד בנושאים הקריטיים המעצבים את שירות הלקוחות של העתיד. תקבלו הזדמנות ללמוד ממומחים בינלאומיים על השילוב המנצח בין AI לחוויית לקוח מותאמת אישית. תצאו מצוידים בכלים פרקטיים שניתן ליישם מידית בארגון שלכם. בנוסף, נפתחת בפניכם דלת לנטוורקינג עם אנשי המקצוע המובילים בתעשייה.
הוועידה תיערך בימים ב'-ג' 18-19/11/2024
מלון קראון פלאזה תל אביב.
ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי ומצגות, ארוחות שף (בוקר וצהרים) במסעדת המלון, הפסקות נטוורקינג במהלך הכנס, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד.
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!
הכנס מהווה הזדמנות נהדרת לגלות:
- כיצד בינה מלאכותית משנה את כללי המשחק בשירות לקוחות
- ללמוד לשלב בין טכנולוגיה מתקדמת לבין המגע האנושי החיוני
- להצטייד באסטרטגיות מוכחות להתמודדות עם אתגרי העידן החדש
- לחשוףאת הסודות להפיכת לקוחות מרוצים לשגרירי מותג נלהבים
- לרכוש כלים מעשיים לניהול לחץ ושחיקה בסביבת עבודה תובענית
הכנס הוא ההזדמנות שלכם לקדם את היכולת להשתלב בטרנדים החמים ביותר בתעשייה, להרחיב את הקשרים המקצועיים שלכם, ולהבטיח כי אתם ממשיכים לספק שירות מעולה תוך כדי שימוש בכלים החדשניים ביותר. הוועידה נטולת חסויות מסחריות, ומתמקדת בתוכן איכותי ומקצועי בלבד.
הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם בחזית החדשנות של עולם השירות!
מספר המקומות מוגבל - הקדימו להירשם ותיהנו מהנחה משמעותית!
אל תתנו לעתיד לחמוק מכם - הצטרפו אלינו ותהיו בין המובילים של מהפכת השירות הבאה!
נושאי הוועידה: חלק א' 18/11/2024
- מהפכת ה-AI בשירות הלקוחות: עתיד חכם ואנושי
- חדשנות בעידן משבש: אסטרטגיות להצלחה בשוק תזזיתי
- דופמין ומוטיבציה: המדע מאחורי האושר והצלחה בעבודה
- אמפתיה בעין הסערה: המפתח לצמיחה וחוסן ארגוני בעידן של אי-ודאות
- מלקוח משמיץ ללקוח ממליץ: כלים אפקטיביים לטיפול בתלונות ולשיפור השירות
- מעבר לצ'אט-בוט: עידן האווטארים החכמים מבוססי וידאו, בשירות הלקוחות
נושאי הוועידה: חלק ב' 19/11/2024
- Loyalty 4.0: כך תיראה מערכת היחסים של מותגים ולקוחות
- מדדי שירות: כיצד מדדי שירות נכונים יכולים לסייע בשיפור חוויית הלקוח והיעילות בו זמנית
- המנוע העוצמתי מאחורי חוויית הלקוח העתידית
- ניהול לחץ ושחיקה: איך להתמודד בסביבת עבודה מאומצת
- ה-AI במשמרת, אבל אני זה שנשאר עד מאוחר: אתגרי ההטמעה בעולם הטכנולוגי
- "Why Israel's Customer Service Needs a Wake-Up Call – And How AI Can Fix It"
זו ההזדמנות שלכם לפגוש את המומחים המובילים בארץ ובעולם, לשמוע על מקרי בוחן מעוררי השראה, ולקבל כלים מעשיים שיסייעו לכם לקדם את הארגון שלכם ולהישאר תמיד צעד אחד לפני המתחרים.
יועץ אקדמי: יעקב אלוש, מומחה למחשוב תהליכי עבודה בשירות לקוחות ומנכ"ל MCMS Technology
הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו
סגל המרצים:
דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!|
למי הוועידה מיועדת?
הוועידה מיועדת למנהלי שירות לקוחות, אנשי שיווק ומכירות, מנהלי חוויית לקוח, ממונים על תלונות ופניות ציבור, מנהלי קשרי לקוחות, מנהלי מוקדי שירות, יועצים ומובילים טכנולוגיים בכל ארגון ששואפים להוביל את המהפכה בתחום השירות והנאמנות ללקוחות.
וועידת ישראל לשירות לקוחות.pdf