הפסגה המקצועית השנתית של מנהלי/ות משרד ומזכירות בכירה בישראל


  • תאריך:28.10.2025 09:00 - 28.10.2025 15:30
  • מיקום הירקון 145, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:מרכז הכנסים, מלון קראון פלזה תל אביב

 

תיאור

הצטרפו אלינו לפסגה המקצועית למנהלות/למנהלי משרד בישראל, ביום שלישי 28 באוקטובר 2025, במלון קראון פלאזה ת"א.

בזמן שהעולם הארגוני משתנה בקצב מסחרר – מנהלות ומנהלי המשרד הם הלב הפועם של הארגון: אחראים על הסדר, הקשר עם ההנהלה, הנעת תהליכים, ולפעמים גם על השקט הנפשי של כולם.
אבל איך מצליחים לעשות את זה בעידן של עומסים אינסופיים, טכנולוגיות חדשות ובינה מלאכותית שמכתיבה כללי משחק חדשים?

בוועידה השנה נגלה יחד:

✨ איך הבינה המלאכותית יכולה להפוך לכלי עבודה יומיומי שמייעל ומעצים אתכם.
✨ מהן המיומנויות החדשות שמבדילות בין “מנהל משרד טוב” ל-“מנהל משרד מצטיין”.
✨ איך משיגים איזון נכון בין קריירה אינטנסיבית לבין החיים האישיים.
✨ כיצד לשדר נוכחות, תקשורת ומנהיגות – גם מול ההנהלה הבכירה.


הכנס יערך ביום ג' 28 באוקטובר 2025,
מרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו

הכנס יכלול הרצאות, סדנאות, והשראה ממיטב המומחים בתחומי ניהול, תקשורת, תזונה, העצמה אישית וטכנולוגיה.בין המרצים: מיכל שרף, עו"ד שירן שבתאי, איילת צורי, אלון יוסף, אירית ויינשטיין, אלמוג גולד – ועוד.

בנוסף, תיהנו מיום חווייתי שכולל:🥐 ארוחת בוקר עשירה | 🍴 ארוחת צהריים חגיגית | 🎁 שי אישי ותיק ועידה | 📜 תעודת השתתפות


למה כדאי להגיע?

  • שדרוג מקצועי מיידי: כלים פרקטיים לייעול העבודה והובלת המשרד.
  • נטוורקינג משמעותי: פוגשים את הקולגות שמבינים בדיוק מה עובר עליכם.
  • פרודוקטיביות ואיזון: שיטות חדשות לניהול זמן, אנרגיה ומשימות.
  • בוסט למוטיבציה: חוויה שמטעינה אנרגיות ופותחת אופקים.


 


הכנס מספק אסטרטגיות וטיפים לשיפור הביצועים, ללמוד מיומנויות מעשיות חדשות שיאפשרו לנהל את העבודה והקריירה במקצועיות, בסמכותיות ובהצלחה, תוך איזון בין עבודה לבית.

אין ספק כי המשתתפות בכנס יחזרו לעבודה רעננות, מלאות במוטיבציה ואנרגיות חיוביות, וחמושות בכלים וטכניקות שמנהלות המשרד של היום צריכות כדי להשיג פרודוקטיביות אופטימלית.


הכנס מהווה גם הזדמנות מצוינת להכיר עמיתות למקצוע מענפים ותחומים אחרים וליצור קשרים מתמשכים שיכולים להועיל לך ולארגון בהמשך הדרך.

*כל האמור באתר זה, מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור באתר מיועד לנשים וגברים כאחד. 



הכנס ידון, יציג ויברר את נושאי המפתח לניהול משרד ולשכות מנהלים בעידן העבודה החדש, בהן:

  • כתיבה אפקטיבית בעידן הדיגיטלי
  • תקשורת ושפת גוף כללי להצלחה
  • כיצד יכולה הבינה המלאכותית להעצים את יכולתי בניהול במשרד והלשכה
  • "5 היסודות לתזונה בריאה ושמחה בשנה החדשה"
  • להקשיב, לשדר, לחבר- הרצאה על תקשורת מובילה ומחברת עם הבוס/ית ועמיתים, גם ברגעים מורכבים
  • "אני ראויה"- הרצאת עצמה נשית המתמקדת בחיבור בין הדימוי העצמי לבין נוכחות מנהיגותית

הכנס מוגש על ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע, שינחו, ידריכו ויתרגלו את המשתתפים בקידום עבודת המשרד וניהול הלשכה, בהם:

  • מיכל שרף, מומחית למנהיגות אישית וארגונית, מגשרת ויועצת לפיתוח הנהלות ותהליכי שינוי. בעלת ניסיון ניהולי עשיר ובכיר של 32 שנים במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ)
  • אלמוג גולד, מומחית לתזונה ואסטרטגית אכילה, מחברת רב המכר "תזונה לנשים שיכולות לכתוב ספר על תזונה"
  • עו"ד שירן שבתאי, מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תוכניות הכשרה לפיתוח עסקי, תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים 
  • איילת צורי, מומחית בתקשורת כתובה ומרצה בכתיבה לארגונים המובילים במשק כבר מעל ל-20 שנה
  • אלון יוסף, מרצה ומאמנת לפיתוח מנהלים וצוותים. ומנחה לאומנות דיבור מול קהל ופיתוח מיומנויות אישיות
  • אירית ויינשטיין, פוטוקוצ'רית ומאמנת רגשית מוסמכת, מטפלת בשיטת EMR, מתמחה בשיטת אימון מנטלי חדשנית

קהל יעד:

הכנס מיועד לעוזרות מנכ"ל, מנהלות משרד, מנהלות לשכה, מזכירות מנכ"ל, מזכירות בכירות, מזכירות מנהלי אגפים וכל מי שעבודת המשרד היא חלק משגרת עבודתה.

אל תחכו - שריינו מקום עוד היום


טופס רישום כנס ניהול משרד אוקטובר 25.pdf